Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2007

Γκλουπ..

Τι κρύβεται πίσω από το γραφείο;;;;

Διάλογος (φανταστικός)!!
Καθώς ακουμπώ το μπουκάλι της βότκας στο έδρανο..

Εγώ: Έχεις λαγό;;

Καθηγητής: ε;

Εγώ: Αν έχεις, βάλε μου ένα πέντε να τελειώνουμε.

Ξανά εγώ: Κι αν έχεις, έχει αυτιά;;

Καθηγητής: ε;

Εγώ: Γιατί αν έχει, βάλε μου 10 να τελειώνουμε μια και καλή!!


Αυτό μου πρότειναν να κάνω σήμερα το πρωί, στην αναβαθμολόγιση του μαθήματος που θα έκανα με 4 ώρες ύπνο!! (πολλές ήταν).

Επίσης έχω να πω ότι ο blogger είναι ηλίθιος, το προηγούμενο post δημοσιεύτηκε στη 1, άρα 1 Φεβρουαρίου.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

poios soy edwse thn adeia na anadhmosieyeis fwtografies me mena? fantazomai gnwrizeis th nomothesia peri pneymatikwn dikaiwmatwn. ante, giati paragnwristhkame merikoi merikoi. (xwria poy h fwto me adikei, giati exei poly fws)

ps. telika ti dinate shmera? lago h ntin ntan nton? to mpam an thymamai kala einai thn allh evdomada.

ps. alhtheia, to 32 einai pollaplasio tou 7? xmmm...

ps. mou

Goudaki! είπε...

Καλημέέέέέρα! Πως έγραψες τελικά δεν μας είπες! Εγώ ξέρω τι κρύβεται πίσω απο το γραφείο! Να πω; Να πω; Ο blogger όντως είναι ηλίθιος! Εγώ ανέβασα ποστ στις 2 το μεσημέρι και αυτός λέει 2 το βράδυ! Φιλάκια πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Η επόμενη απάντηση του καθηγητή στην συζήτηση που ανέφερες θα είναι:
καθηγητής:10 θέλεις?Εεε πολύ ευχαρίστως θα σου δώσω ένα 10 μόνο που δε θα είναι ο βαθμός του μαθήματος αλλά τα χρόνια που θα περιμένεις να πάρεις πτυχίο!!!Γιατί αν δεις πτυχίο πιο πριν να με φτύσεις...

ΧΙΧIXIXIXI:))
Φιλάκια

stefy είπε...

anonime: Ξέρεις κ εσύ τι κρίβεται από πίσω;; Ναι, το 32 είναι πολ του 7, εμένα έτσι μ'αρέσει. Μου :))

goud: Δε ξέρω πως έγραψα, αλλά γέλασα πάρα πολύ, χι, χι..

sofi: Λες, ε; Τότε θα το κάνω όταν πάρω πτυχίο.

Φιλάκια πολλά!!