Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2007

(2418)....

Απρίλιος 1987 : Χαιρετίσματα
Είμαι εντάξει, Β. Παπακωνσταντίνου - Θ. Παυλάκου


Ένα, ένα τα φώτα θα σβήσουν
από τώρα έχει πέσει η σιωπή
είναι πάντα γυμνή τούτη η ώρα

αν θυμάσαι, μια φορά στο 'χα πει


Ήμουν λίγος, το ξέρω, απόψε
δε βοήθησες καθόλου όμως κι εσύ
πώς ν' αρχίσω και να προχωρήσω
από μια καλησπέρα μισή


Μα εγώ είμαι εντάξει, είμαι εντάξει
είμαι εντάξει μην ανησυχείς

αν το θέλεις είμαι εντάξει
αν αυτό σε βοηθάει πιο πολύ


Μη μου δίνεις κουράγιο, δε θέλω
δεν είμαστε παιδιά έτσι κι αλλιώς
κι αν βουρκώνουν τα μάτια μου λίγο
τα τσιγάρα πολλά και θα φταίει ο καπνός


Όλο το βράδυ το είδα να φεύγει
πίσω απ' τα μάτια σου τα
μακρινά
και το πρωί που μου είπες να φύγω
σου πήρα ένα απλό "γεια χαρά"


Ίσως αύριο μου τηλεφωνήσεις
να μου πεις πως δεν είσαι καλά
αμέσως πάλι κοντά σου θα τρέξω
να ξαναπάρω ένα νέο "γεια χαρά"


Αφιερωμένο σ'εσένα που τέσσερις μήνες τώρα, ομορφαίνεις και δυσκολεύεις τη ζωή μου. Να μείνεις.... 2418....


6 σχόλια:

Goudaki! είπε...

Well said...ελπίζω να το δει και να πιάσει το μήνυμα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

Τι γλυκό!!!!Άαααααααααααχ.....(έχω να πω,αφενός)!Αφετέρου,κοπελιά,η δυσκολία είναι η γοητεία της ζωής!!!Τς τς!Φιλιααααά

stefy είπε...

Κούκλες μου, no comments.
Φιλιά πολλά!!

Кроткая είπε...

Και ποιος ειναι αυτος παρακαλώ;
κι εγώ ΓΙΑΤΙ δεν ξέρω τίποτα;
να πάω να δειρω?

An-Lu είπε...

Για να δούμε τι θα δούμε...;-)

stefy είπε...

krot: Δεν ξέρεις τίποτα, γιατί δεν έχει γίνει τίποτα!! Ναι, να πας να τον δείρεις, να ησυχάσουμε.

an-lu: Ας περιμένουμς μαζί λοιπόν..

:))