Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2007

Παιχνιδάκι....


Επειδή θα πω πέντε πράγματα και μ'αρέσει πολύ και το παρά πέντε, ταίριαξε η φωτό ^
Μετά από κάλεσμα της renatas πρέπει να πω πέντε πράγματα για'μενα. Εύκολο ακούγεται, δύσκολα γίνεται.

Είμαι η αρχή των αξόνων τη γκρίνιας.

Είμαι ειλικρινής σε Χαζό σημείο.

Λέω ότι σκέφτομαι αλλιώς θα σκάσω.

Δεν αντέχω τα μισά, όλα ή τίποτα, όχι σε μισΩ....σε ολόκληρο.

Είμαι εθισμένη στη σοκολάτα, τρώω κάθε μέρα.

Και τώρα που τα είπα θα έχω για πέντε μήνες τύχη;; και θα πραγματοποιηθούν πέντε ευχές μου;; και θα χτυπίσει το τηλέφωνο;; Και άλλα τέτοια χαρούμενα;; Αχ, τι καλά, μα τι λέω..

Οι επόμενοι πέντε που ελπίζω να ανταποκριθούν στο κάλεσμά μου είναι οι:

11 σχόλια:

Кроткая είπε...

1, 3 και 5 κι εγώ! και παρά5 ΕΠΙΣΗΣ! (τι γαμάτο το τελευταίο,ε?)

πάπαλα ο καρνάβαλος; χα! για μια φορά φτούρησαν οι βελονίτσες στο κουκλάκι!

allmylife είπε...

2, 3, 5
και εγώ...


γιατί είστε εδώ;
είναι και το γκουδί;
πολύ ευχαριστώ για την πρόσκληση!

τώρα κατάλαβα τι πρέπει να κάνω!!!!


(εχτές άναψα το κεράκι!!!!!!!!!!!
της πρωτοχρονιάς...)

mithradir είπε...

Καλημέρα σου! Έγραψα τα 3 κακά της μοίρας μου και θεός βοηθός. Ευχαριστώ για την πρόσκληση Μπαμπο-μπελά...

Σταυρούλα είπε...

Βλέπω πως ανταποκρίθηκες! Οκ! Όλα τα καλά θα ΄χεις! ;) Χα χα χα! :))

Lost είπε...

ευχαριστώ για την πρόσκληση, παρασύρθηκα κι έγραψα κατεβατά αλλά ελπίζω να μη σας πειράζει. Άλλωστε, ο,τιδήποτε λιγότερο θα ήταν μισή δουλειά κι εμάς δεν μας αρέσουν τα μισά, ε? ;-)

stefy είπε...

krot: Πολύ καλό, πολύ καλό!!
Δεν φτούρησαν οι βελονίτσες σου, θα πάμε στο Λουτράκι να τον κάψουμε!!

allmylife: Είμαστε εδώ λόγω καιρού, κρίμα.
Πρέπει να γράψεις 5 πράγματα για'σενα, ότι να'ναι.
Ε, καιρός ήταν, όταν τελειώσει θα σου φέρω άλλο!!

mithradir: Μα Μπαμπο-μπελά;;;; Ακόμα γελάω. Εγώ ευχαριστώ που ανταποκριθήκατε στο κάλεσμα.

renata: Ε, ναι,μ'αρέσουν τα παιχνιδάκια. Λες;; χα,χα!!

lost: Όχι, καθόλου μισά. Τα διάβασα τα κατεβατά, μια χαρά ήταν, μικρά μπορώ να πω!!Αχ, αυτά τα σκουλίκια..

Φιλιά σ'όλους!!
:))

καλή μοίρα είπε...

μονο 5 μηνες; εδω ειμαι εγώ

Sofogreg είπε...

Είχα καιρό να περάσω. Ήρθα. Πολλά φιλιά και μην ξεχνάς, έχουμε μια εκκρεμότητα να λύσουμε. Σου υποσχέθηκα τη βοήθειά μου.
Σημ: μην το παρακάνεις με τις σοκολάτες.

NinaC είπε...

ΜΗ ΔΕΧΤΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΣΟΦΟ! ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΕΙ ΣΕ ΚΑΛΟ!

:ppppp

Goudaki! είπε...

Hello! Ήρθα κι εγώ! Ανταποκρίθηκα κι εγώ στην πρόσκληση! Thanks! Θα συμφωνήσω σε αυτά που λες...ειδικά στο 1 και στο 2!!! Φιλάκια πολλά!

stefy είπε...

kali moira: Αχ, τι καλά. Θέλω 5 χρόνια για αρχή και μετά βλέπουμε, οκ;;

sofo: Μπα, μπα μαύρα μάτια κάναμε, ήρθες όμως. Όποτε μπορείς. Πάω να φάω μια τώρα, χι, χι!!

c.d.: Λες;; Αφού είναι καλός κατά βάθος!!

goud: Ωραίο παιχνιδάκι, ε;; Να φτιάξουμε κι εμείς ένα. :))

Φιλιά πολλά σ'όλους.