Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2007

Ατάκες Ζωής....

Όλα είναι θέμα timing....

Η ζωή είναι ωραία, αλλά τα έχει με άλλη...


Η ζωή είναι ωραία, ερωτεύσου την!!

Όλη σου η ζωή βασίζεται στα όνειρά σου, γι'αυτό μην χάνεις χρόνο κοιμήσου!!


Άρπαξα την ζωή μου από τα μαλλιά, αλλά φορούσε περούκα.


Ζωή είναι αυτό που μας συμβαίνει την ώρα που εμείς κάνουμε άλλα σχέδια.


Η ζωή είναι ένα αγγούρι, άλλος το τρώει και ζορίζεται, άλλος το τρώει και δροσίζεται...


Η ζωή είναι ένας κώλος, γάμησε τον προτού σε χέσει...


Μάθε από τα λάθη των άλλων γιατί η ζωή είναι πολύ σύντομη για να τα κάνεις όλα μόνος σου.

Τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή είναι ή ανήθικα, ή παράνομα ή παχαίνουν.


Η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή μωρό μου, η ζωή είναι μεγάλη μην την κάνεις καρναβάλι......

που λέει και ένα τραγουδάκι!!

10 σχόλια:

skarthali είπε...

gi' auto, loipon, as zisoume –oso ginetai!!!– ti zooula mas me ta «thelo» ta dika mas k oxi me ta «prepei» twn allwn!


Xmmm!?!?!?
filakia!!!

An-Lu είπε...

Συγκρατώ το τελευταίο περί καρναβαλιού και αντεπιτίθεμαι!
Θα είσαι αύριο στο χορό ε;;;;;-)

Ανώνυμος είπε...

Συμπέρασμα η ζωή είναι δύσκολη αλλά δε μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτήν!!Απλά επιβιώνουμε...
Φιλιά:)

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

απάντηση που έχω δώσει πολλές φορές στον εαυτό μου σχετικά με το πρώτο.... Τί να την κάνεις δική σου άλλα άσχημη??

Ανώνυμος είπε...

Σοφές ατάκες!

stefy είπε...

skar: Μόνο με τα θέλω μας λοιπόν!!

an-lu: Θα είμαι, θα είμαι. Για μια μέρα δε πειράζει ;)

sofi: ....και τα καταφέρνουμε :)

giorgia: Καλώς ήρθες! Τουλάχιστον να χωρίσει από την άλλη και να παραμείνει ωραία, ε;;

alepou: Indeed!!

Φιλάκια σε όλες!!

Goudaki! είπε...

Γειάάάά...πάλι δίδαξες φιλενάδα!!! Φιλάκια πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ψαγμένα τα αποφθέγματα,φιλενάδα!Και πόσα άλλα υπάρχουν πολύ καλοδουλεμένα,επίσης...Πάντως,αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν αυτό με την περούκα...Όλα τα λεφτά!!!Και ήηηηττα!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!Φιλιά

stefy είπε...

θα βάλω και άλλα άλλη φορά, αυτά είχαν σχέση με τη ζωή.
:)) Φιλιά!!

Ανώνυμος είπε...

Να προσθεσω κ εγω μια?
Όλοι θελουν να πανε στον παραδεισο
αλλα κανεις δεν θελει να πεθανει...