Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2007

Γενέθλια....

Καλό μήνα σε όλους!!

Αυτός ο μήνας είναι λίγο κουτσός και μικρός, αλλά γιορτάζουν πολλοί μαζί του. Δυο ξαδέρφες μου και δυο φίλες μου έχουν γενέθλια και γιορτάζει και ο αδελφούλης μου. Δε προλαβαίνω να αγοράζω δώρα, αλλά είναι ωραία. Πρώτη και καλύτερη όμως γιορτάζει ή άλλη μου κολλητή [όχι αυτή με το blog (goudaki)]. Έχει γεννέθλια σήμερα γι'αυτό και της αφιερώνω αυτό το post, από εδώ και κάτω για την ακρίβεια. Απ'όλες τις γιορτές τα γεννέθλια είναι η αγαπημένη μου!!

Χρόνια σου πολλά Ζωούλα, να ζήσεις, να σε χαιρόμαστε!!

Τι να χαιρόμαστε δηλαδή, αλλά τέλος πάντων μέρα που είναι. Καλό πτυχίο για αρχή, ναι, θα το πάρεις μη τσιρίζεις. Και του χρόνου διπλή ή από την άλλη βδομάδα καλύτερα, κι αυτό θα γίνει σταμάτα να φωνάζεις. Επειδή δεν είμαι καλή στα λόγια, όχι στις ευχές τουλάχιστον, συνεχίζω με τα δώρα σου....

Ένα ποιηματάκι:

Σ'αυτό το κόσμο που πονούν και δακρύζουν οι άλλοι,
Εσύ χαρά κι ευτυχία να'χεις μεγάλη.
Σ
κιά δυστυχίας να μην περάσει από τη δική σου τη ματιά,

Εσύ την αγάπη να'χεις πάντα συντροφιά.
Ν
α΄ναι όμορφες όλες οι στιγμές της ζωής σου,

Α
υτή την ευχή σου χαρίζω, να΄ναι πάντα δική σου.


Ένα τραγουδάκι:

Εγώ άμα σε φιλώ, θα είμαι πια παιδί δικό σου
και όταν καίει το μέτωπό σου,
εγώ θα σε φιλώ, και θα σου παίρνω τον καημό σου.

Εγώ που σε μισώ, θα μάθω το συνδυασμό σου

ν΄ ανοίξω ένα γυρισμό σου.

Εγώ που σε μισώ, χαϊδεύω κάθε φέρσιμό σου.
Εγώ σ΄ ευχαριστώ, που κολυμπάω στο βυθό σου

σαν κύμα φτάνω ως το λαιμό σου.
Εγώ σ΄ ευχαριστώ, και ας πνιγώ για το καλό σου.

Μια φωτό:

Κι άλλη μια επειδή μ'αρέσει:


Ζήσε με τα ''θέλω'' της καρδιάς σου και όχι με τα ''πρέπει'' των άλλων!!

Μην κλάψεις για ότι δεν έχεις, άσε τους άλλους να κλάψουν που δεν έχουν ΕΣΕΝΑ!!
Αυτά μου είχες πει κάποτε και τώρα ήρθε η σειρά μου να στα πω.

Το μωρό, το μωρό:



Μια συμβουλή: ''Να προσέχεις''
Μια παράκληση: ''Μην αλλάξεις''

Και κλείνω με joyeux anniversaire και ακόμα feliz cumpleaños!!

10 σχόλια:

Lost είπε...

να τη χαίρεσαι, γλυκάκι!

Lost είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Όχι πείτε μου εσείς,αγαπητοί και φανατικοί αναγνώστες της stefy,είναι να μην την έχω φίλη,τέτοια που μου κάνει και με συγκινεί;;;Η σκατούλα...με την καλή έννοια!!!Αααααχ, βρε φιλενάδα σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα δώρα !!!!Θέλω μόνο να ευχηθώ στους απανταχού και εκάστοτε εορτάζοντες,ματάκια ανοιχτά για τις χαρές και δύναμη και κουράγιο για τις λύπες!Γιατί όλα έρχονται,το θέμα είναι τι στάση έχουμε εμείς απέναντί τους...!Τςςς, φιλοσόφησα και πάλι και σας χαιρετώ!!Τσιου

skarthali είπε...

panta xaroumeni, gelasti, me ugeia k me anthropous giro sou pou se axizoun!

tipota allo!


XRONIA KALA!

Goudaki! είπε...

Χρόνια πολλά σε σένα, Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα...αντε φτάνει...χτες όλο το βράδυ χρόνια πολλά λέγαμε!!! Φιλάκια πολλά!

Кроткая είπε...

καλά άλλο θέμα δεν έχει σήμερα εκτός από τα γεννέθλια της Ζωής!

Χρόνια πολλά σγουρόμαλλο προβατάκι!!


(με το καλοριφέρ τι έγινε?)

Ανώνυμος είπε...

Ξαναφήνω σχόλιο,πειράζει(που είμαι μεγάλη φίρμα;;);

skarthali μου,σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!Γιατί δεν ήρθες χθες,όμως;;;;Φιλούνια

goudaki,εμείς τα λέμε γενικότερα,ευχαριστώ και φιλάκια!!!

krot,σ'ευχαριστώ και πάλι(blog goudakiou).Αφού η φιλή μου η stefy με έκανε post,τι να κάνουμε!;))Φιλιά!

stefy είπε...

lost: Ευχαριστώ πολύ, να'σαι καλά!!

anonimos: Που πήγες βρε; Το μετάνιωσες;

zoe: Παρακαλώ, δε σου ξαναεύχομαι, αμάν.

skar και goud: Να τη χαιρόμαστε.

krot: Τουλάχιστον είναι ωραίο θέμα. Το καλοριφέρ φτιάχτηκε, όλα δουλεύουν φυσιολογικά, αλλά για πόσο ακόμα;;
Τις φωτό σου, τις έχω στείλει στη C.D.

allmylife είπε...

Χρόνια της πολλάααα!

Ανώνυμος είπε...

There is definitely no hassle; there are no other things to do aside from putting it around your waist.


my blog; flex belt discount