Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2007

Πτυχίο....


Θέλω το πτυχίο μου, δεν αντέχω άλλο, τι άλλο πρέπει να κάνω;; Τέσσερα έχουν μείνει και η πτυχιακή, ουφ!! Η ειρωνεία είναι ότι τα τρία απ'τα τέσσερα δίνονται με ανοιχτές σημειώσεις. Θα σας εξηγίσω τι εννοώ. Όταν ένα μάθημα δίνεται με ανοιχτές σημειώσεις, σημαίνει ότι μπορείς να πάρεις μάζι σου κατά τη διάρκεια της εξέτασης το βιβλίο και τις σημειώσεις του μαθήματος και ότι άλλο σχετικό μπορείς να κουβαλήσεις. Και εφημερίδα να πάρεις δεν θα σου πουν τίποτα!! Αυτό όμως σημαίνει ότι δεν μερνάς με τίποτα, και το βιβλίο το ίδιο δεν θα σου δώσει τη λύση των θεμάτων. Στο λένε δηλαδή κατάμουτρα φέρε ότι θες, τίποτα δεν σε σώζει, δεν περνάς, πάρτο απόφαση να τελειώνουμε. Αρχίζω στις 17 και έχω αρχίσει διάβασμα, αλλά για μια ακόμη φορά δεν καταλαβαίνω και πολλά, κλαψ!! Δεν καταλαβαίνω τίποτα για την ακρίβεια. Τεσπα, αρκετά κλάφτηκα, ας ελπίσω ότι κάτι θα περάσω, αν το θέλουν και αυτοί οι υπέροχοι καθηγητές μου....... εγώ για αυτούς νοιάζομαι, να με περάσουν για να έχουν ένα λιγότερο γραπτό να διορθώσουν!!

Η ερώτηση που ακολουθεί είναι από περασμένο μάθημα. Σκεφτείτε πως είναι αυτά που χρωστάω.

Από την ανάλυση των μητροπολιτικών δικτύων διπλής αρτηρίας κατανεμημένης ουράς που χρησιμοποιούν κατανεμημένη ποσοτική στοχαστική προσομοίωση, παρουσιάστε τη μεθοδολογία της παράλληλης προσομοίωσης ως μέσο εκτίμησης της επιτάχυνσης και της απόδοσης με συγκεκριμένη ακρίβεια.

Ε;; Τα ποια;; Τι κάνουν;; Μην προσπαθήσετε να καταλάβετε και εγώ απ'έξω τα είχα μάθει, το παραδέχομαι.

14 σχόλια:

Goudaki! είπε...

Ώχουυυυυυυυυυ...1,5 μέρα έλειψα και ανέβασες 2 ποστ;;; Τι να σου πώ; Το προηγούμενο το διάβασα και πέθανα στα γέλια! Τη ζωή κόλαση μας κάνουν αυτέ οι μητέρες!!! Αυτό θα το δαβάσω αύριο και θα ξαναφήσω σχόλιο!!! Γιατί δεν σηκώνεις το κινητό σου; Πού είσαι πάλι;;; Φιλάκια πολλά!

kotosalata είπε...

Εμένα κάτι μου θυμίζει αυτή η ορολογία αλλά δεν θυμάμαι τι!!!!! (να σημειωθεί οτι έχω πάρει το πτυχίο μου με μεγάλη επιτυχία πριν 2.5 χρόνια)

Nemertes είπε...

Open book το λέγαμε στη σχολή. Το κάναμε κυρίως στην πληροφορική. Βλέπεις αν δεν ήξερες να γράψεις κώδικα ένα βιβλίο δεν σε έσωζε. Βασικά μιλάμε απλά για επιβεβαίωση των γνώσεών σου (άντε να δεις πώς συντάσετται καμιά εντόλή, την οποία όμως θα έπρεπε ήδη να ξέρεις ότι χρειάζεσαι). Εγώ ήμουν του essay....

Goudaki! είπε...

Kουράγιο καλή μου! Σε καταλαβαινω, το ζω καθημερινά το δράμα σου!!! Φιλάκια!

An-Lu είπε...

Cyber-whaaat??????

Σταυρούλα είπε...

Καημένα, κατακαημενα παιδάκια! Ένα μάθημα δώσαμε έτσι την ψυχολογία, κι είχε κοπεί όλο το έτος! Κουράγιο, Στέφυ, και καλή επιτυχία! ;)

allmylife είπε...

ξαναμάθε τα απ'έξω!!!
ΔΕΝ βλέπω άλλη λύση - ούτε μέσο έχουμε πιά...

Φιλί ΓΟΥΡΙΚΟ κουνελάκι!!!

Ανώνυμος είπε...

Τι το ήθελες αγάπη μου το τελευταίο?Εγώ ανοίγω το post σου μπας και δω τίποτα ευχάριστο και φτιάξει η διάθεσή μου και εσύ μου έχεις ερώτηση του ηλίθιου μαθήματος που χρωστάω.Ε τι να πω πια.....Εσύ τουλάχιστον το έχεις περάσει.Άντε με έφτιαξες πάλι!
Τώρα το πότε θα πάρουμε πτυχίο είναι από αλλουνού παπά ευαγγέλιο:(
Πρέπει να κάνουμε πολλά τάματα!Ας ελπίσουμε οι αγαπημένοι μας καθηγητές να μας λυπηθούν.
Φιλάκια

Leon / σουταχαπει είπε...

Nα τά διαβάσετε μαζί μέ το goudaki kai to skarthali και την allmylife και να έρθω εγώ μετά θριαμβευτικά να σας τα εξηγήσω οοοόλα!!!

skarthali είπε...

ego to pira to ptixio mou! siga min katso na xanadiabaso!!!!

(Allmylife Mou, astes na diabasoun, emeis tha pame gia kafedaki!!!)

Кроткая είπε...

κακόμοιρο πλάσμα, κανείς δεν σε καταλαβαίνει, όλοι σε δουλεύουν εδώ μέσα! Μόνο εγώ σε νιώθω που θα καθεσαι να διαβάζεις και οι άλλοι οι προδότες θα πηγαίνουν για καφέδες!

(αυτό εκεί το τελευταίο, ελληνικά είναι;)

Lost είπε...

Θα πω κουράγιο και θα κάνω ένα τάμα! άνοιξε και κανά βιβλίο, βεβαίως, γιατί τα τάματά μου τελευταίως δεν πιάνουν...

Lost είπε...

κλαψ, λυγμ, σλουρπ, ρε συ, είμαι οικογένεια???? με συγκινείς, ρε....κουνελάκι

stefy είπε...

goud: Δράμα, όπως το'πες, τώρα να δεις post που άκουσα οτι μπορεί να κλείσει η σχολή. Φιλάκια πολλά!!

kotosalata: Σε μισώ, σε ζηλεύω και σε συνχαίρω!! Άντε και στα δικά μου.

nemertes: Καλώς ήρθες. Εssay;; Και εγώ πληροφορική σπουδάζω. Το κακό είναι ότι δεν ξέρω την εντολή....

an-lu: Ακριβώς έτσι, ααααχ.

renata: Τυχερά, μόνο ένα. Και το δικό μου το έτος ολόκληρο κόβετε, μην νομίζεις. Ευχαριστώ πολύ!!

allmylife: Κλαψ, αυτά δεν μαθαίνονται απ'έξω, πρέπει να παράγεις κάτι απ'αυτά που (υποτίθεται) ξέρεις.

χι,χι, για το γούρικο, είμαι!!Φιλάκια!!

sofi: Κουράγιο, θα το πάρουμε, δεν μπορεί. Ήρθε η σειρά μας.

leon: Ναι, τώρα σώθηκα, σιγά μην διαβάσω μ'αυτές, για κανά κουτσομπολιό μας βλέπω.

skar: Ωραία συμπαράσταση, τι να σου πω, καλάααααα, κλαψ....

krot: Ελληνικά είναι, αλλά ούτε εγώ τα πολυκαταλαβαίνω. Είδες πως μου φέρονται, εγώ ζω ένα δράμα (λέμε τώρα) και αυτοί....

lost: Αχ, κρίμα, κάνε πάντως κανένα, ποτέ δεν ξέρεις. Όσο για το οικογένεια....το έχω δει πολύ φιλικά το θέμα blogs, μου άρεσαν πάρα πολύ κάποια post σου και έπρεπε να σε βρίσκω πιο εύκολα, so....


Σας ευχαριστώ πολύ για την συμπαράσταση, ελπίζω να περάσω τίποτα, θα σας ενημερώσω, όταν με το καλό. Φιλάκια!!