Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2007

Όρια...


4 γραμματάκια και όμως μπορούν να κάνουν μεγάλη ζημιά. Τα δικά μου έχουν σχέση με τη συμπεριφορά μου και με τη ταχύτητα. Με το δεύτερο δεν έχω πρόβλημα, δεν έχω πάθει ακόμα τίποτα και τα ξεπερνάω εκεί όπου με παίρνει. Και το μόνο σίγουρο είναι ότι το τουτού μου δεν θα μου πει ποτέ γιατί τρέχω.

Με τα άλλα όρια όμως τι γίνεται; Εκεί έχεις κάποιον απέναντι σου. Όταν ξεπερνάς τα όριά σου ή γίνεσαι καλύτερος ή κάνεις και λες πράγματα που δεν πρέπει. Και όταν γίνεται, το καταλαβαίνεις; Φταις εσύ ή κάποιος άλλος σου έδωσε το δικαίωμα; Και αν φταις εσύ, εντάξει άνθρωποι είμαστε, λάθη κάνουμε, κι αν είναι μικρά θα βρούμε και τρόπο να τα διορθώσουμε. Αν όμως δεν φτας εσύ, αλλά σε αφήνει ο άλλος να λες μια κουβέντα παραπάνω και όταν τι λες δεν του αρέσει, τότε;; Ο λόγος δεν έχει σχοινί να τον τραβήξεις πίσω λένε μερικοί....


Τότε τίποτα....ίσως δε κατάλαβες εσύ καλά, δεν ήταν έτσι όπως νόμιζες, δεν σου έπεφτε λόγος, δεν ήταν δικό σου θέμα, γιατί να σου δώσει εξηγήσεις.... από που και ως που και ποια είσαι εσύ στο κάτω κάτω;; Καμία.

Αυτά σκέφτομαι όταν ξεπερνάω τα όρια με το τουτού και αναρωτιέμαι πόσο σημαντικοί είναι αυτοί που με φέρνουν σε αυτή τη θέση και τι ρόλο παίζουν στη ζωή μου. Εγώ τους αφήνω ή γίνεται με το έτσι θέλω;
Κάποιοι άνθρωποι είναι πάντα εκεί, ότι κι αν κάνεις όσο κι αν προσπαθήσεις,θα σε κάνουν πάντα να ανακαλύπτεις τα όρια σου και να τα ξεπερνάς....
καλώς ή κακώς....

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

den afhneis tis filosofies gia na ertheis apo edw na doume ti tha kanoume??? enteka phge... pfffou...

ps. ta oria einai ekei gia na ta kseperaseis... otan ta kseperaseis omws prepei na exeis to tharros kai ta @@ na analaveis tis opoies euthunes auto sunepagetai... kai mhn anazhthseis tis euthunes tou allou, an prwta den exeis analogistei tis dikes sou... :)

ps. mou... ;)

Goudaki! είπε...

Χαιρετώ το αθάνατο κοντέρ του HYUNDAI!!! Τα όρια είναι όντως για να τα ξεπερνάς ΑΛΛΑ μόνο όταν, όποτε και με όποιον θες εσύ!!! Εσύ αποφαζίζεις που έλεγε και μια παλιότερη εκπομπή! Φιλάκια πολλά!

stefy είπε...

anonymous: Καλωσήρθες, εγώ αναλαμβάνω τις ευθύνες μου, οι άλλοι κάνουν τον μαλ...
Μήπως θες να ξανάρθω, να χάσεις πάλι;; μου!!

goud: Αθάνατο, όπως το'πες και στη φωτο είχα κόψει λίγο γιατί είχε μπει η Σ. στη μέση. Εγώ αποφασίζω και εγώ τρώω τα μούτρα μου. Θα σου πω από κοντά.

Φιλάκια πολλά!!!!

Ανώνυμος είπε...

Να σημειωθεί παρακαλώ ότι η φωτό έχει τραβηχτεί από εμένα...Είμαι αυτόπτης μάρτυρας του γεγονότος.Η εικόνα δεν είναι αποτέλεσμα εφέ;)
Τα όρια υπάρχουν ακριβώς γι'αυτό το λόγο, για να τα ξεπερνάς.Πρέπει όμως να βάζεις ένα όριο για το κάθε πότε θα τα ξεπερνάς για να μη τρως τα μούτρα σου.
Πολλά φιλάκια!!

allmylife είπε...

ξέρεις Στεφούλα πως εκείνοι που σε "κάνουν" να ξεπερνάς τα όρια σου
είναι συνήθως αδιάφοροι και σκληροί;

allmylife είπε...

τώρα το είδα!
τώρα!!!!!!

και δεν είναι έτσι αλλά είναι πανέμορφο και ήρθε όταν πολύ το χρειαζόμουν και θα κλάψω όσο θάλω τώρα...αμέ!

ευχαριστώ κουνελάκι μου.

Ανώνυμος είπε...

"από που και ως που και ποια είσαι εσύ στο κάτω κάτω;; Καμία."
Αγαπητή φιλενάδα δεν μπορώ να μην σχολιάσω αυτή τη φράση.Εσύ φυσικά και είσαι ΚΑΠΟΙΑ,hello!!!Δεν το λέω για σένα συγκεκριμένα,αλλά γενικά για αντίστοιχες περιπτώσεις:Το ό,τι κάποιος σε αποκλείει από τον μικρόκοσμό του έτσι ξαφνικά,δεν είναι πρόβλημα δικό σου,αλλά εκείνου.Προφανώς δεν ξέρει από πού έρχεται και πού θέλει να καταλήξει!Μια τέτοια στάση δεν είναι απαραίτητα κατακριτέα,αλλά δεν παύει να είναι θέμα του άλλου και καλά θα κάνει να το λύσει μόνος του προτού βγει στον κόσμο παρά έξω!!Και να θυμάσαι,κάποιος δεν είναι ξεκάθαρος μόνο αν δεν θέλει να είναι!!!Smats!

Υ.Γ.:Τα όρια είναι σχετικά:στα χωράφια γίνονται και καταπατήσεις και οι άνθρωποι ανακαλύπτουν συνεχώς τα δικά τους!!!!

Heliotypon είπε...

Τώρα εγώ γιατί μπερδεύτηκα με τα περί ορίων; Για τα όρια ταχύτητας μιλάτε κοπελούδες ή για άλλα, φιλοσοφικά όρια, γενικώς; Κι εσύ με τα 150 γιατί βιάζεσαι ν' απαντήσεις τον 'Αγιο Πέτρο ωρέ; Πόσο, δηλαδή, πιο γρήγορα θα φτάσεις παρά αν πήγαινες με 120; Αξίζει, μανταμίτσα, να το παίζεις ρουλέτα;

Nemertes είπε...

Μικρή μου μια συμβουλή θα σου δώσω, εγώ η γιαγιά. :p

Καλύτερα να μετανοιώσεις για κάτι που είπες παρά για κάτι που δεν είπες.

Εσύ πες το. Ο άλλος αν θέλει ας κλείσει τα αυτιά του. Αλλά πες το. Γιατί ξέρεις τι θα γίνει στο τέλος αν δεν του το πεις; θα ακούσεις το αμίμητο "Γιατί δεν μου το είπες;!"

stefy είπε...

sofi: Πιο πάνω που λέω ότι μπήκε η Σ στη μέση, εσένα εννοώ βρε, χι,χι!!

allmylife: Κάπου εκεί καταλήγω δυστυχώς.
Έτσι είναι και να μην κλάψεις καθόλου. Παρακαλώ!!

zoe: Με βάζεις σε σκέψεις..

heliotypon: Μ'αρέσει ο τρόπος που εκφράζεστε, σας διαβάζω συνέχεια, αλλά δεν έχω καταφέρει ν'αφήσω ένα σχόλιο. Και για να σου απαντήσω τώρα.. μιλάμε και για τα δύο όρια. Όσον αφορά της ταχύτητας όμως, δε βιάζομαι να φτάσω κάπου νωρίτερα γιατί άντε να κερδίσω ένα τέταρτο, απλά μ'αρέσει η ταχύτητα. Όταν τρέχω με παίρνει και το κάνω.

stefy είπε...

nemertes: Σ'ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή και δεν είσαι γιαγιά!! Αυτό κάνω, εγώ τα λέω κι ας μη βγαίνει πάντα σε καλό. Αφού ένας μου είπε ότι είμαι χαζά ειλικρινείς!! ε;;

Ανώνυμος είπε...

These modern fitness devices are worn around the waist,
positioned correct around the abs and then employing what is known as electronic muscle stimulation.


My homepage; flex belt reviews

Ανώνυμος είπε...

These contemporary fitness devices are worn about the
waist, positioned right around the abs and then making use of what is identified as
electronic muscle stimulation.

Here is my webpage - http://www.exxhange.Com/index.php?do=/profile-1709/info/

Ανώνυμος είπε...

Your cardiovascular program will be that a lot healthier.


Feel free to surf to my homepage ... flex belt review