Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2007

Έφυγε;;;;


Έλα μου όμως που δεν έχω shift+delete, έχει μόνο ο υπολογιστής μου. Πόσο τον ζηλεύω, πατάς δυο κουμπάκια και καθάρισες, τέλειωσες, ότι δεν σου κάνει πάει.....bye. Εγώ κάθομαι και σκέφτομαι τι, πως, γιατί;;;;; Τι έγινε και μας πήρε η κατηφόρα. Δεν το καταλάβαμε νωρίτερα, έπρεπε να φτάσουμε ως εδώ, ως τον πάτο;;; Τόσο δύσκολο είναι να πεις στον άλλον....

Ένα αγαπημένο ποιηματάκι λέει:
Σήμερα είναι η πιο όμορφη μέρα για'μενα,
όλοι μου λένε καλά λόγια,
μου έφεραν και λουλούδια,
είναι η πρώτη φορά που είμαι νεκρή.

Μόνο τότε θυμόμαστε τα καλά, μόνο τότε μετανιώνουμε που δε μιλήσαμε νωρίτερα, μόνο τότε έχουμε κάτι να πούμε. Τότε όμως είναι αργά, όπως αργά είναι και πριν φτάσουμε εκεί. Είναι δύσκολο να μιλήσουμε. Νομίζεις ότι θα είναι πάντα εκεί, να σε περιμένει, να σε υπομένει. Δε του δίνεις σημασία γιατί θα το κάνει ο άλλος, θα σε κυνηγίσει.

Όπως τα αστέρια, πέφτουν, η λάμψη τους όμως μένει, αργά ή γρήγορα όμως χάνεται και αυτή και μένεις να κοιτάς το κενό. Το τίποτα, έτσι κι αλλιώς αυταπάτη ήταν αυτό που κοίταγες. Σου έφτανε μόνο που ήταν εκεί για΄σενα. Και δεν υπάρχει λόγος, απλά έτσι είχες μάθει. Ξέμαθα όμως, ξέμαθα μ'ακούς;
Αυτές οι σειρές θα μείνουν, θα μου θυμίζουν, δεν θα διαβαστούν ποτέ, θα μείνουν αμόλυντες. Δώσαμε, τελειώσαμε.-

8 σχόλια:

skarthali είπε...

na sou po, giati tsataliazeis ta neura sou tetartoxroniatika??? Sto telos-telos autos xanei. as prosexe. Ante...


(POLI mou arese h .- sto telos tou keimenou sou!)

skarthali είπε...

skarthali said...
na sou po, giati tsataliazeis ta neura sou tetartoxroniatika??? Sto telos-telos autos xanei. as prosexe. Ante...
(POLI mou arese h .- sto telos tou keimenou sou!)

skarthali είπε...

sorry gia to diplo (triplo –pleon–) sxolio!

Goudaki! είπε...

Χμμμμμ...δεν βάζεις μυαλό βλέπω! Τι λέγαμε χτες;;; Αααααααα!!! Συγκενρώσου! (που λέει και η Κελ Κελ!) Φιλάκια!

stefy είπε...

skar: Η .- είναι όλο το post. Και πολύ κράτησε. Κάνε όσα σχόλια θες, έτσι κι αλλιώς μόνοι μας είμαστε.

goud:έβαλα, αλήθεια!!

Ανώνυμος είπε...

skar.& goud.:Μάλλον ο Κρόνος έκανε τη δουλεία του και η καλή μας φίλη,τελικά...έβαλε μυαλό!!!Γιούπι!!

stefy:Θα σου τραγουδήσω κάτι παλιό,καλό και αγαπημένο(γκουχ για να καθαρίσει ο λαιμός):
"...Ίσως δεν ήσουνα κι εσύ ό,τι ονειρεύτηκα,έτσι κι αλλίως όλα είναι,προσωπικές οπτασίες...Το νιώθω πώς σε χάνω,γλυκεία μου αγάπη,...καληνύχτα......!" ...Adios

allmylife είπε...

και σιφτ έχεις και ντιλίτ έχεις...

πάτα τα με δύναμη!
Τα πλήκτρα (σου) ΟΧΙ το γκάζι!!!

και γράφεις πολύ καλά
και χαίρομαι :)

stefy είπε...

Ζωή: Το άλλο που λέει...και τι σε νοιάζει εσένα για ποιον θα ζω...(όχι εσένα, κατάλαβες που αναφέρομαι).

allmylife: Ευχαριστώ και πάλι. Το shift το βρήκα, το delete κάπου είναι κρυμμένο....

Φιλάκια πολλά!!