Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2006

Οι κάτοικοι του σπιτιού μου..!! ( II )

Αν καταλάβετε τι δείχνει, πείτε μου και εμένα.

Λύσεις; Ίσως!!

Από την πείρα μου σας λέω ότι οι κατσαρίδες λατρεύουν τη μυρωδιά του καφέ. Το ντουλάπι με τον καφέ έχει πάντα έναν με δύο επισκέπτες. Άλλος ένας λόγος λοιπόν για να κόψετε τον καφέ και να πίνετε τσάι!! Όσο λατρεύουν τον καφέ όμως, τόσο απεχθάνονται το φως. Αν μπορείτε μάλιστα να αφήνετε ένα κεράκι αναμμένο είναι ότι καλύτερο, δεν εμφανίζεται ούτε μία.

Η καλύτερη και πιο αποτελεσματική λύση, είναι η παντόφλα!! Μπορεί να παίζεις κυνηγητό μαζί της για κανά 10λεπτο, να έχεις μετακομίσει τα μισά σου πράγματα, στο τέλος όμως δε πρόκειται να την ξαναδείς ποτέ, ποτέ, ποτέ...


Γκαντεμιά όμως, να ζούνε οι κακόμοιρες σε πυρηνικό ολοκαύτωμα και να πεθαίνουν από τους φοβιτσιάριδες τους αθρώπους...

1. Οι κατσαρίδες μισούν την γεύση της δάφνης. Μπορείτε με φυσικό και ασφαλή τρόπο να απομακρύνετε τις κατσαρίδες απλώνοντας φύλλα δάφνης σε μέρη που τριγυρνούν κατσαρίδες.

2. Μη δίνετε νερό στις κατσαρίδες! Οι κατσαρίδες μπορούν να επιβιώσουν για μήνες χωρίς τροφή αλλά χρειάζονται καθημερινά νερό.


Εικασίες...

Αν ρίξεις οινόπνευμα σε μια κατσαρίδα, μέσα σε 2-3 λεπτά είναι νεκρή;

Πόση ποσότητα έριξες;
Την "ψέκασες" η την "βουτηξες" στο οινόπνευμα;
Τι οινόπνευμα; Ασπρο η Μπλέ;

Φυσικά δεν είναι ανάγκη να έχεις πιάσει την κατσαρίδα, αρκεί να την έχεις εγκλωβίσει κάπου και να την πετύχεις με το οινόπνευμα. Και όχι δεν της ανάβεις φωτιά μετά να γίνει φλαμπέ, υποτίθεται ότι πεθαίνει και με σκέτο οινόπνευμα. Σκέφτηκες βέβαια οτι μπορεί να σου είναι αντιοικονομικό να χρησιμοποιείς οινόπνευμα αντί για το απλό κατσαριδοκτόνο; Ε, λοιπόν σου λέω ότι το έχω δοκιμάσει και δεν παθαίνει τίποτα, ίσα ίσα κάθεται και πλατσουρίζει. Μαλλον δεν την βούτηξα στο οινόπνευμα γιατί έκανα κυκλωτικές κινήσεις και την πέτυχα σε μια γωνία.


Κάποια στιγμή θα τη λούσω με ουζο ή με τσίπουρο (έχω ένα 98%) που είναι πιο οικονομικό. Τώρα αν τα "κοπανήσει" και επηρεαστεί το νευρικό της σύστημα δε θα φταίω, μπορεί να πέσει και σε κώμα απο το ποτό που ξέρεις. Εμένα μου κάνει πάντως, αρκεί να σταματήσει τα νυχτοπερπατήματα.

Υ.Γ.
Υπόσχομαι να μην αναφερθώ ποτέ ξανά σε ένα τόσο αηδιαστικό θέμα.

10 σχόλια:

Goudaki! είπε...

Καλημέρα κυρία Stefy! Όλη η blogόσφαιρα ελπίζει να κρατήσεις την υπόσχεση σου! Δεν είναι θέματα αυτά να διαβάζει ο κόσμος ακόμα δεν ξύπνησε! Έλεος! Όσο για τη φωτο δε θα σχολιάσω...που πήγες και τη βρήκες τέτοια αηδία; Ξαναέλεος!!! Και μην τις ποτίσεις με αλκοόλ τις κατσαρίδες, γιατί πάνω στο μεθύσι τους θα κάνουν σεξ, η μια θα μείνει έγκυος και θα σου κουβαλήσουν κι άλλα κατσαρίδια! Προτίμησε το κατσαριδοκτόνο! (Σκυλοβρωμάει αλλά έχει σίγουρα αποτελέσματα!) Κακό υ.γ.: Τουλάχιστον εγώ δεν νυχτοπερπατάω 2 ώρες με τον ex μου!!! Φιλάκια!

stefy είπε...

Καλημέρα!! Αφού ξέρεις την κατάσταση στο σπίτι μου, δε με λυπάσαι καθόλου;;

Εμένα δε με χαλάει το νυχτοπεριπατάκι....μια χαρά πέρασα!!

:ppp

Goudaki! είπε...

Ti ennoeis? Oute emena me xalase!

Кроткая είπε...

τι σχέση έχει ο πρώην γκόμενος με τις κατσαρίδες;

κατσαρίδα αλκοόλα και φλαμπέ; Μα είστε με τα καλά σας?

stefy είπε...

Για να πω την αλήθεια δεν είμαστε καλά. Έχουν να δουν ακόμα τα ματάκια σου...
Φαντασία να έχεις και όλα τα άλλα έρχονται.

kotosalata είπε...

1ον η φωτό είναι σιχαμένη!
2ον το οινόπνευμα είναι η μόνη λύση εξ'αποστάσεως (για μένα που παθαίνω απανωτά εγκεφαλικά άμα τη συναντήσω). Πέφτει τ'ανάσκελα, δεν μπορεί να πάει μακριά και έτσι όπως είναι απροστάτευτη, ζτούνννν της δίνεις μία με την παντόφλα και μετά πας στην κηδεία.
Καλή επιτυχία!!

NinaC είπε...

Ξαναθυμήθηκα εκείνο το επεισόδιο των X-Files. Ένα dejas-vu έχω, η γυναίκα!

stefy είπε...

kotosalata: εγώ από την τρομάρα μου από καρδιά θα πάω, εμφανίζονται από το πουθενά.

doll: τα X-Files δε μου λένε τίποτα.

An-Lu είπε...

Παντόφλα! Η σίγουρη λύση!!!!!

stefy είπε...

Είναι η πιο σίγουρη απ'όλες, δε ζει με τιποτα.
Μήπως ξέρεις πως είναι στην επίσημη γλώσσα και οι κατσαρίδες;;
χαχα :)))