Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2006

Χρόνια πολλά..!!

Καλημέρα σε όλους!!

Γιορτάζει η κολλητή μου σήμερα 21/11, γιορτάζουν οι Μαρίες οι ανύπαντρες!! Γιατί πρέπει να τις ξεχωρίζουμε από τις άλλες δεν έχω καταλάβει. Χρόνια της πολλά λοιπόν, ότι επιθυμεί....πολύχρωμη και εντοιχισμένη.... όλα τα καλά του κόσμου που λέει και ένας "φίλος" μου. Να τη χαιρόμαστε!!

Επειδή γιορτάζει να την πάρουμε μια αγκαλίτσα....


....και να της δώσουμε και ένα λουλουδάκι....

Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν!!
Να φέρετε τα πάνω κάτω αυτή τη μέρα και να το χαίρεστε!!


6 σχόλια:

Кроткая είπε...

κι η δική μου φιλενάδα γιορταζει σημερα! να τις χαιρομαστε λοιπον!

Goudaki! είπε...

Άαααααααααααχ! Ένα post αφιέρωση σε μένα; Με σκλαβώνεις! Σ'ευχαριστώ πολύ!!! Το sms ήταν από την κολλητή της νονάς της Αλίνας! (τρέχα γύρευε, δεν την ξέρεις! Αμέσως εσύ να αναρωτηθείς από ποιον ήταν! Μη χάσεις! Ποιος "φίλος" σου στα λέει αυτά; Ο γνωστός; χεχεχε! Φιλάκια πολλά! Να με χαίρεσαι!

Goudaki! είπε...

Επίσης, το βράδυ που θα έρθεις σπίτι θύμισε μου να σε φέρω πάνω-κάτω!!! χαχαχαχαχα!

stefy είπε...

krot: να τους χαιρόμαστε όλους!!

goud: να σε χαίρομαι!!

NinaC είπε...

ΛΕΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΚΑΡΗ??????

stefy είπε...

Αφού είναι τόσο γλυκούλης...