Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2006

Φωτό....

Η πιο ζωντανή στατική τέχνη κατά τον Miller.

Κατά τους Ινδιάνους η φωτογραφία παίρνει την ψυχή.


Κατά τους ανθρώπους του 21ου παίρνει την ουσία,
τη μαγεία της στιγμής.


Θέα από το Ανεμοδούρι, ένα χωριό κοντά στην Τρίπολη.
Είναι γύρω στις 7 το πρωί και φαίνεται η πάχνη.


Είναι ωραίες οι φωτογραφίες, είναι όμως και γεμάτες αναμνήσεις...

Μ’αρέσει να έχω (έστω) φωτογραφίες από πράγματα που έχω κάνει και

δεν μπορώ να ξανακάνω.

Πολλές φορές όμως δεν μπορώ, και αυτό είναι σκότωμα.

Δεν φταίνε βέβαια οι φωτογραφίες που μου το θυμίζουν,αλλά το

κολλημένο μου μυαλό.

Μου θυμίζουν πόσο καλά είχα περάσει, το χαμόγελο κάποιων ανθρώπων....

Ανθρώπους που έφυγαν, στιγμές με φίλους, περασμένους έρωτες,

εκδρομές, τοπία....





4 σχόλια:

Goudaki! είπε...

Ααααχ...Φωτογραφίες! Αν δεν ταιριάζαμε δεν θα συμπεθεριάζαμε! Κάθομαι και τις κοιτάω με τις ώρες, πολλές φορές, αρκετά συχνά...μου θυμίζουν ωραίες στιγμές και είτε χαίρομαι που τις ξαναζώ νοερά είτε ονειρεύομαι αυτές που θα ακολουθήσουν κι ελπίζω να μου προξενούν την ίδια γλυκιά μελαγχολία και χαρά ή ίσως και περισσότερη! (Γιατί λένε πως οι καλύτερες στιγμές μας είναι αυτές που ακόμα δεν έχουμε ζησεί! Τα προσεχώς! Η ευτυχία είναι αυτό που περιμένουμε να'ρθει που λέει και ο Φάμελος! Υπομονή λοιπόν...τα καλύτερα έρχονται!)Φιλάκια!

Υ.Γ.:΄Ασχετο...αυτή τη φώτο την έχεις τραβήξει εσύ;)

stefy είπε...

Ναι εγώ, όταν πήγα για ελιές.

Όταν τις κοιτάω μελαγχολώ πολύ, σχεδόν στενοχωριέμαι, γι'αυτό και το αποφεύγω.

Кроткая είπε...

μελαγχολίες; Γιατί;

:)

stefy είπε...

Μάλλον κάτι έχει ο Νοέμβρης, κάθε χρόνο τα ίδια.