Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2006

Παρέα...



Χθες το βράδυ ήμουν καλέσμένη σε μια γιορτή. Ήταν μια ιδιαίτερη βραδιά γιατί κατάφερα και γνώρισα μερικούς από τους ''συνοδοιπόρους'' βλογίτες. Μέχρι τώρα διάβαζα τα post τους, τα σχόλιά τους και ήξερα γι'αυτούς μόνο ότι με άφησαν να μάθω μέσα από το προφίλ τους. Χθες όμως είδα τη μορφή τους, άκουσα τη φωνή τους, έγιναν ανθρώπινοι.

Το διαδίκτυο λένε μας φέρνει κοντά. Μας φέρνει όντως κοντά;; Η απρόσωπη μορφή του μας φέρνει κοντά ή είμαστε για μια ακόμη φορά άγνωστοι μεταξύ αγνώστων;;


Χθες το βράδυ γίναμε μια παρέα, δεν είχαμε απέναντι μας μια οθόνη...
...αλλά ανθρώπους...

17 σχόλια:

Goudaki! είπε...

Ναι, πράγματι, περάσαμε πολύ ωραία χτες! Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης ανάμεσα στον διάλογο μέσω υπολογιστή και στον διάλογο face to face όπου μπορείς να κοιτάς τον συνομιλητή σου στα μάτια!!!

allmylife είπε...

Και με 3 κούκλες να με κοιτούν στα μάτια πέρασα κι' εγώ ωραία - πολύ ωραία.
Σας περιμένω ε;

NinaC είπε...

Οκ, εσύ τόσωσες, κράτησες την περιγραφή της βραδιάς σε κόσμια επίπεδα...

stefy είπε...

goud: αυτό ακριβώς θέλω, να τον κοιτάω στα μάτια, κανείς δε μπορεί να κρυφτεί τότε.

allmylifelila: να κανονίσουμε όποτε θέλεις!!

doll: κάτι έχω χάσει, ποιος άλλος το περιέγραψε; θα αρχίσω να ψάχνω τώρα.

NinaC είπε...

Goudaki did it!

stefy είπε...

doll: Ευχαριστώ. Μόλις το είδα, δεν είναι να κάνεις κάτι μαζί της πια, την άλλη μέρα το βρίσκεις στο net, αμάν!!

allmylife είπε...

είπε τα καλύτερα για εμάς τις μικρές όμως ε;;;;

stefy είπε...

Ε, βέβαια! Τόοοοοοοοσα κορίτσια ήμασταν μαζεμένα... εγώ θυμάμαι τουλάχιστον 6.

Sofogreg είπε...

Πέρασα για μια καλημέρα. Και για να θυμίσω πόσο
ε π ι κ ί ν δ υ ν ο ς είμαι!
Ακούς compodoll;;;

allmylife είπε...

Παιδί μου, για εμάς τις 4 μικρές λέω!!!!!
φιλιά - πάλι!
:))

Υ.Σ.
Σοφοκλή, ΤΙ ΛΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ;;;;

stefy είπε...

sofo: Πόσο επικίνδυνη μπορεί να είναι μια καλημέρα;; Την καλησπέρα μου.

allmylife: Σκέφτηκα να μετρήσω την doll και την pseftra που είναι λίγο μεγαλύτερες. Οι μικρότερες πάντως είμαστε εμείς οι 4, indeed.

φιλιά :)

Goudaki! είπε...

Καλή μου μη λες τέτοια για την Ντόλλυ γιατί όντως δεν θα μας ξαναπάρει μαζί της!

stefy είπε...

Μικρή την είπα κακό είναι; Άσε που είναι και ΘΕΑ!!

Кроткая είπε...

πστ! Το καλύτερο, δεν το έχεις γνωρίσει ακόμα. ΧΑ! (πώς είναι δυνατόν να περάσατε καλά, ενώ εγώ έλειπα?)

stefy είπε...

Το καλύτερο το κρατάω για το τέλος, τελευταία και καλύτερη θα σε γνωρίσω!!
:)))

Кроткая είπε...

χεχεχε!

stefy είπε...

το'σωσα, ε???? Καλημέρα krot!!