Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2006

Serendipity....

...που σημαίνει εύνοια στις τυχαίες ανακαλύψεις (συναντήσεις λέω εγώ).


Σας έχει τύχει ποτέ να μην στρίψετε από εκεί που συνηθίζετε (με το αυτοκίνητο) και να πέσετε πάνω σε κάποιον που δεν θα'πρεπε; Να φύγετε πεντε λεπτά αργότερα ή νωρίτερα και να γίνει το ίδιο; Να μην θέλετε να βγείτε έξω, αλλά να σας πουν να κάνετε κάτι και πάλι να έχετε μια τυχαία - άτυχη συνάντηση; Να σας προτείνουν κάποιοι άλλοι ένα μέρος και να είναι πάλι εκεί;

Για 'μένα λοιπόν, είναι τρόπος ζωής.


Δεν προλαβαίνω να σκεφτώ κάποιον, να πω κάτι για αυτόν και μόλις βγω απ'το σπίτι μου ή και απ'το σπίτι φίλης μου, τον βλέπω μπροστά μου Καπετάν Φάντη Μπαστούνι, με σάρκα και οστά!!

Δεν φτάνει όμως αυτό, κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ακατάλληλη η ώρα, θα είναι ή θα είμαι με λάθος παρέα, τα κέφια θα είναι πεσμένα, το ντύσιμο δεν θα είναι το κατάλληλο και πολλά άλλα τέτοια χαριτωμένα...


Έχω αρχίσει όμως να αναρωτιέμαι για πόσο καιρό θα συνεχιστεί αυτή η κατάσταση;; ε;; Όπου σταθώ και όπου βρεθώ να βλέπω.... Πότε επιτέλους θα κάνω Ρουά Ματ;; Γιατί μόνο με παρτίδα σκάκι μπορεί να παρομοιαστεί η κατάσταση, η μία κίνηση μετά την άλλη!!

6 σχόλια:

allmylife είπε...

από εδώ και στο εξής!
Οι ευχές της allmylife "πιάνουν"!!!
Φιλιά κουνελάκι :)

stefy είπε...

Γίνεται να σου λέω τι θέλω και να το εύχεσαι εσύ;;
Φιλια πολλά Λιλά(Λίλα)!!

Кроткая είπε...

Θα γυρίσει ο τροχός, θα γ... κι ο φτωχός, ρεεε! Αισιοδοξία λέμε!

Ανώνυμος είπε...

Κάνε ένα πείραμα: Πες κάτι για μένα, σκέψου εμένα, να δούμε θα με συναντήσεις; Αν συμβεί θα το καταλάβεις αμέσως. Πανέμορφος, με πράσινα μάτια, ατσάλινο βλέμμα, γκρίζους κρόταφους και θεληματικό πηγούνι! :-Ρ

stefy είπε...

krot: Έχω αρχίσει και κερδίζω, θα τελειώσει η παρτίδα, που θα πάει.
Φιλιά!!

heliotypon: Αν γνώριζα κάποιον σαν και σενα δεν θα άφηνα τις συναντήσεις μας στην τύχη. ;))

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου φιλενάδα!Ξέρω οτι δεν υπερβάλλεις σ'αυτό που λες,αλλά...έχεις σκεφτεί ποτέ να ρυθμίσεις τις σκέψεις σου έτσι ώστε να επωφεληθούμε και οι υπόλοιποι;;;Και εξηγούμαι:σκέψου αριθμό πρώτου λαχνού ή ακόμα καλύτερα τον ιδανικό σύντροφο για την καλή σου φίλη Ζωή!!!!!!!!!Ε;;Σε έβγαλα από το αδιέξοδο;;; :-)