Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2006

Χρόνια πολλά...!!


Έπειτα από επίμονες αιτήσεις των φανατικών αναγνωστών του βλογ για προβλέψεις, όχι μόνο στον καιρό αλλά και στα ζώδια, δημοσιεύω το παρακάτω post.

Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα (να χαίρομαι τον θείο μου), να'ναι πάντα ευτυχισμένοι. Όσοι γιορτάζετε λοιπόν, ανεξαρτήτου ζωδίου θα έχετε αυξημένες υποχρεώσεις σήμερα. Περιορίστε τα έξοδα σας και αποφύγετε τις σπάταλες. Κατά τ'άλλα θα έχετε μια ήρεμη μέρα και μία πιο ήρεμη νύχτα που θα σας βρει στο σπίτι παρέα με φίλους και συγγενείς, να τα λέτε και να πίνετε κανένε ποτηράκι παραπάνω.

Για τους υπόλοιπους το προσωπικό τους ωροσκόπιο σύμφωνα πάντα με τις αστρολογικές μου προβλέψεις είναι το ακόλουθο:

Υγεία: Τα άστρα σας χαμογελούν!
Επαγγελματικά: Τα άστρα σας χαμογελούν!!
Κοινωνικά: Τα άστρα σας χαμογελούν!!!
Οικογένεια: Τα άστρα σας χαμογελούν!!!!
Σεξ και σχέσεις:.......Τα άστρα έχουν γ..μ..θ.. (πεθάνει) στα γέλια!!!!!!!

9 σχόλια:

skarthali είπε...

na xairesai ton theio sou k emeis ton baba mas! (...)

nomizo oti prepei na to askiseis to epaggelma!!!!
teleio!!!

stefy είπε...

Ευχαριστώ και εσείς να τον χαίρεστε.

Άλλο ένα ταλέντο μου που θα πάει χαμένο ή μήπως όχι, λες;; χιχι:))

Кроткая είπε...

α, ναι, γιορτάζει κι ο μπαμπάς των Ντολλόπαιδων,το είχα ξεχάσει!

Να χαίρεσαι το θείο σου και το μπαμπά της φίλης σου λοιπόν!!

Όσο για τις προβλέψεις, μμμ, η γυάλινη σφαίρα μου άλλα δείχνει! Πάμε μια κόντρα;

:ΡΡΡΡ

allmylife είπε...

να τους χαίρεστε όλους - όλες!!!


Άλλαξε δουλειά τώρα!

Τα πετυχες όλα - μα όλα,
όλα!!!

Φιλιά.:))

Goudaki! είπε...

Γειάάάάάάάά κι απο μένα! Άργησα λίγο αλλά τα κατάφερα!Να τους χαιρόμαστε λοιπόν!
Σκέψου το για την αστρολογία πάντως...πείθεις!!! Για το σαλέ μέσα! Κανονίσου! Φιλάκια πολλά και Καλημέρα!

stefy είπε...

krot: Μακάρι να λέει άλλα η σφάιρα σου, μήπως και δούμε άσπρη μέρα.Κόντρα;; Θες να χάσεις;; χιχι:))

allmylife: Έχω αρχίσει να το σκέφτομαι. Φιλάκια!!

goud: Έχω επιχειρήματα, δε μπορείς να πεις. Στο σαλέ θα πάμε σίγουρα, αλά δεν ξέρω πότε.Φιλιά!!

Кроткая είπε...

εμένα η σφαίρα μου είπε : πολύς ήλιος κι ας βρέχει. πολλά καλά, πάρα πολλά καλά σε όλους τους τομείς, εκτός απο τα οικονομικά (εκεί έσβησε, είχα τεχνικό πρόβλημα!).... για να δούμε!

stefy είπε...

Τελικά μ'αρέσουν πιο πολύ οι προβλέψεις της σφαίρας σου, μακάρι να βγουν!!

Ανώνυμος είπε...

Μου επιτρέπεις μια διόρθωση, αστρολόγα μου;

"...Όσοι γιορτάζετε λοιπόν, ανεξαρτήτου ζωδίου..."

Το σωστό είναι "ανεξαρτήτΩΣ". Επίρρημα. Η γενική δεν βγάζει νόημα!

Φιλιά